O szkoleniu

Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów, menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko zdobycie umiejętności wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy.

To przede wszystkim umiejętność budowania bogatych, owocnych relacji, to wrażliwość na potrzeby innych, to skuteczne porozumiewanie i szacunek w kontaktach zawodowych i prywatnych. To szkolenie pokazuje, jak tworzyć lepsze relacje z klientem, jak skutecznie realizować zamierzone cele, zarabiać większe pieniądze i być skuteczniejszym w kontaktach interpersonalnych.

Dlaczego warto wziąć udział?
Cel szkolenia:
  • Poznanie skutecznych technik perswazji
  • Poznanie działających na rynku praw perswazji
  • Przekazanie narzędzi do podnoszenia jakości kontaktów interpersonalnych
  • Umiejętność wywierania wpływu na klientów
  • Umiejętność wpływania na emocje i potrzeby rozmówców
  • Umiejętność zmiany przekonań u innych osób
  • Zwiększenie efektywności działania
  • Tworzenie konstruktywnych relacji
Uczestnicy nauczą się:
  • Zwiększania wydajności i zaangażowania w pracy
  • Większej skuteczności kontaktów wewnątrz firmowych i z klientami
  • Prowadzenia rozmów na wysokim poziomie efektywności
  • Technik perswazji w rozmowach i działaniach
  • Tworzenia skutecznych prezentacji handlowych
  • Obrony przed manipulacją
  • Odszyfrowania pragnień i potrzeb klientów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
  • Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
  • Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
  • Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i PR
  • Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

Program szkolenia

Advanced

  • Podstawowe pojęcia
  • Podstawowe prawa i reguły perswazji – jak stosować, jak wykrywać i odpierać
  • Perswazja werbalna – słowa, które mają moc
  • Perswazja niewerbalna – jak panować nad własnym ciałem i jak odczytywać znaki niewerbalne u rozmówców
  • Sytuacje krytyczne – jak reagować, aby osiągnąć Win-Win
Author Images
Patryk Drabik
Założyciel & CEO

Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt labore et dolore magna aliqua enim minim veniam quis nostrud exercitation ulla mco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate.

Sprawdź pozostałe szkolenia:

Szkolenie z zakresu typów osobowości
(4.5)

Dobierzemy odpowiednie metody sprzedażowe, do Twoich predyspozycji.

  • 6 warszatów
  • do 25 osoób
Negocjacje handlowe w Terenie, cele indywidualne i poznawcze
(4.7)

Przejechałeś 200, 500, 700km na marne? Skutecznie wykorzystuj swój czas, podczas spotkań z klientem.

  • 8 warsztatów
  • do 25 osób
Nauka techniki skutecznej sprzedaży
(4,9)

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej.

  • 8 warszatów
  • do 25 osób