O szkoleniu
Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik
perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów,
menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko
zdobycie umiejętności wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i
robili to, co chcemy.
To przede wszystkim umiejętność budowania bogatych, owocnych relacji, to
wrażliwość na potrzeby innych, to skuteczne porozumiewanie i szacunek w
kontaktach zawodowych i prywatnych. To szkolenie pokazuje, jak tworzyć
lepsze relacje z klientem, jak skutecznie realizować zamierzone cele,
zarabiać większe pieniądze i być skuteczniejszym w kontaktach
interpersonalnych.
Dlaczego warto wziąć udział?
Cel szkolenia:
- Poznanie skutecznych technik perswazji
- Poznanie działających na rynku praw perswazji
- Przekazanie narzędzi do podnoszenia jakości kontaktów
interpersonalnych
- Umiejętność wywierania wpływu na klientów
- Umiejętność wpływania na emocje i potrzeby rozmówców
- Umiejętność zmiany przekonań u innych osób
- Zwiększenie efektywności działania
- Tworzenie konstruktywnych relacji
Uczestnicy nauczą się:
- Zwiększania wydajności i zaangażowania w pracy
- Większej skuteczności kontaktów wewnątrz firmowych i z klientami
- Prowadzenia rozmów na wysokim poziomie efektywności
- Technik perswazji w rozmowach i działaniach
- Tworzenia skutecznych prezentacji handlowych
- Obrony przed manipulacją
- Odszyfrowania pragnień i potrzeb klientów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
- Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
- Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
- Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i
PR
- Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od
precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
- Przełożonych, zarządzających zespołem
- Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
- Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności