O szkoleniu

Potrzeby klientów to ruchomy cel. Gdy tylko ułożysz tę łamigłówkę, musisz od nowa zabrać się do dzieła"

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawienie jak istotne jest budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem z perspektywy całej organizacji. Szkolenie będzie skoncentrowane wokół obszarów:

  • właściwego reprezentowania organizacji w kontaktach z Klientami
  • dostosowywania sposobów obsługi do typu Klientami
  • radzenia sobie w kontakcie z wymagającym klientem
  • profesjonalnego podtrzymywania relacji z klientem.
Korzyści dla uczestników

Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności praktyczne w obszarach:

  • zrozumienia motywów działania klientów
  • bycia w roli klienta
  • diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami
  • umiejętności budowania relacji z klientami
  • posługiwania się językiem korzyści w kontakcie z klientami.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

  • Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
  • Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.

Program szkolenia

Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie pozytywnych relacji, temat zajęć:

  • Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
  • Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
  • Każdy z nas jest klientem.
  • Oczekiwania klientów.
  • Proces obsługi klienta.
  • Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
  • Typy klientów.
  • Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
  • Praca z klientem wymagającym.
  • Kontakt z klientem.
  • Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
  • Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia.
Author Images
Patryk Drabik
Założyciel & CEO

Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt labore et dolore magna aliqua enim minim veniam quis nostrud exercitation ulla mco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate.

Sprawdź pozostałe szkolenia:

Szkolenie z zakresu typów osobowości
(4.5)

Dobierzemy odpowiednie metody sprzedażowe, do Twoich predyspozycji.

  • 6 warszatów
  • do 25 osoób
Negocjacje handlowe w Terenie, cele indywidualne i poznawcze
(4.7)

Przejechałeś 200, 500, 700km na marne? Skutecznie wykorzystuj swój czas, podczas spotkań z klientem.

  • 8 warsztatów
  • do 25 osób
Nauka techniki skutecznej sprzedaży
(4,9)

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej.

  • 8 warszatów
  • do 25 osób