O szkoleniu
Potrzeby klientów to ruchomy cel. Gdy tylko ułożysz tę łamigłówkę, musisz
od nowa zabrać się do dzieła"
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu: Profesjonalna Obsługa
Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na
udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak
budować trwałe relacje z Klientem! Szkolenie realizowane jest w formie
interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście
wykładowcy do Uczestników zajęć.
Dlaczego warto wziąć udział?
Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy oraz
praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz
przedstawienie jak istotne jest budowanie i podtrzymywanie relacji z
klientem z perspektywy całej organizacji.
Szkolenie będzie skoncentrowane wokół obszarów:
- właściwego reprezentowania organizacji w kontaktach z Klientami
- dostosowywania sposobów obsługi do typu Klientami
- radzenia sobie w kontakcie z wymagającym klientem
- profesjonalnego podtrzymywania relacji z klientem.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności
praktyczne w obszarach:
-
zrozumienia motywów działania klientów
- bycia w roli klienta
- diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z
klientami
- umiejętności budowania relacji z klientami
- posługiwania się językiem korzyści w kontakcie z klientami.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa
- Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
- Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.