O szkoleniu

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do współczesnej i profesjonalnej obsługi Klienta, jak również sposobów budowania długotrwałych relacji z Klientami. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy. Wymierne efekty po szkoleniu:

Czego się nauczysz?
  • miarodajny wzrost zadowolenia i lojalności klientów
  • nabycie umiejętności właściwego rozpoznawania i reagowania na
  • specyficzne potrzeby klientów
  • podniesienie pożądanego wizerunku firmy
  • zwiększenie zaangażowania pracowników
Kto powinien wziąć udział?
  • pracownicy kontaktujący się z klientami bezpośrednio i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji
  • przełożeni zarządzający zespołem
  • nowi pracownicy, absolwenci, konsultanci, handlowcy i doradcy
  • pracownicy pierwszego kontaktu – sekretariat, recepcja, sklep, magazyn

Program szkolenia

Dział obsługi nastawiony na klienta (przypomnienie):

  • Czym jest profesjonalna obsługa klienta dzisiaj?
  • Budowanie długofalowych relacji – czy masz dobre nawyki?
  • Czego oczekują klienci w tych czasach? Analiza i wnioski z aktualnych badań.

Komunikacja w obsłudze klienta – czy potrafię skutecznie komunikować:

  • Jak wykorzystać sprawdzone schematy komunikacji?
  • Bariery komunikacyjne czyli zdiagnozuj czy coś takiego mówisz!
  • Zasady aktywnego słuchania, a „może Ty wiesz lepiej”?
  • Mądre zasady współczesnej komunikacji, czyli jak rozmawiać z klientami
  • Najważniejsze elementy mowy ciała – jak nie popełniać grubych błędów?

Tworzenie wartości dla klienta – co ja wnoszę w relację

  • Jak szybko budować relacje i wpływać na nastawienie klienta?
  • Jakich relacji oczekują klienci? Czy na pewno chcą zażyłości?

Specyfika rozmowy telefonicznej:

  • Współczesne zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
  • Jak osobiście się przygotować do rozmowy – Twoje lęki i obawy
  • Najczęstsze błędy w rozmowach – analiza rozmów z 2020 roku

Trudny klient- kim jest dla mnie:

  • Czy masz osobiste typy ,,trudnego klienta”? Kilka inspiracji jak to zmienić!
  • Dlaczego jest trudny dla mnie? Mini autorefleksja!
  • 3 szybkie sposoby na zmianę sytuacji z klientem „niewspółpracującym”

Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta:

  • Sztuka szybkiego definiowania prawdziwych oczekiwań klienta
  • Jak spełnić nierealne oczekiwania klienta – czyli między młotem a kowadłem
  • Sztuka zadawania sensownych pytań
  • Umiejętność działania w zaognionym konflikcie
  • Niezadowolony klient – jak można odzyskać jego zaufanie?
  • Najczęstsze błędy , czyli czego unikać?
Author Images
Patryk Drabik
Założyciel & CEO

Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt labore et dolore magna aliqua enim minim veniam quis nostrud exercitation ulla mco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate.

Sprawdź pozostałe szkolenia:

Szkolenie z zakresu typów osobowości
(4.5)

Dobierzemy odpowiednie metody sprzedażowe, do Twoich predyspozycji.

  • 6 warszatów
  • do 25 osoób
Negocjacje handlowe w Terenie, cele indywidualne i poznawcze
(4.7)

Przejechałeś 200, 500, 700km na marne? Skutecznie wykorzystuj swój czas, podczas spotkań z klientem.

  • 8 warsztatów
  • do 25 osób
Nauka techniki skutecznej sprzedaży
(4,9)

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej.

  • 8 warszatów
  • do 25 osób