O szkoleniu
Na szkoleniu poruszymy zagadnienia takie, jak: efektywna sprzedaż, oczekiwania klienta, proces sprzedażowy, motywacje klientów, wywieranie wpływu społecznego, pozytywna perswazja, etapy rozmowy handlowej, badanie potrzeb klienta, język korzyści, „trudny” klient, negocjacje handlowe, zamykanie sprzedaży.
Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu.
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy.
Dlaczego warto wziąć udział?
- skuteczne realizowanie planów sprzedażowych
- zwiększenie zarobków swoich i firmy
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- etapach procesu sprzedaży oraz rozmowy handlowej,
- technikach wywierania wpływu,
- kontraktowaniu rozmowy lub spotkania z klientem,
- sposobach na rozpoczęcie rozmowy handlowej, tzw. hakach na uwagę,
- rodzajach pytań w procesie diagnozowania potrzeb i problemów klienta,
- technikach prezentowania rozwiązania metodą wizualizacji,
- sprawdzaniu gotowości klienta do podjęcia decyzji,
- zarządzaniu obiekcjami klienta w rozmowie handlowej,
- podstawowych zasadach negocjacji w sprzedaży,
- technikach finalizowania współpracy w 3 krokach.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- świadomego zarządzania rozmową handlową oraz kwalifikowania klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży,
- swobodnego prowadzenia rozmowy handlowej dążącego do finalizacji współpracy,
- radzenia sobie z obiekcjami klienta,
- pogłębiającego odkrywania prawdziwych motywacji, potrzeb i problemu klienta,
- dopasowywania rozwiązania do indywidualnych oczekiwań potencjalnego klienta,
- przekonywania klienta do podjęcia współpracy,
- negocjowania warunków współpracy z klientem,
- identyfikowania odpowiedniego momentu i zamykania sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?
- pracywnicy mający bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego,
- osoby, które zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami,
- wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy,
- pozostali zainteresowani tematyką szkolenia.